Monday, October 4, 2010

bila cinta

hampir seminggu aku lalui semua ini dengan tenang, allhamdulilah mereka masih di samping aku.

dalam aku mencari perubahan hidup, banyak benda yang aku alami..mesti tak ade siapa yang akan percaya, setiap perubahan yang aku lalui akan aku temui dalam mimpi aku,cuma sekarang aku masih tak pasti.bilakah benda ni semua akan berakhir?aku terus mencari dan mencari! terkadang aku rasa seperti tidak yakin dengan diri aku. mana xnya aku sekarang ni rasa sebahgian dari hidup aku dah hilang! tapi aku haru redha dengan ketentuan NYA.


aku semakin tertekan dalam menyelesai kan masalah! aku ingat masalh cinta ni xkan kacau fikiran aku, tapi aku silap! kadang aku termenung sendiri memikirkan masa lalu aku, salah dan silap aku. boleh jadi gila aku di buat nya!


pasal study lg xpayah cakap!dah final year!macam2 masalah!tertekan aku! tapi aku kena jgk sabar, kalau aku marah ape akn jadi lg teruk!aku xnak mcm 2.. pasti ada jalan penyelesaian.


bila aku memikirkan semula apa akan jadi antara aku dan dia, baik atau buruk, indah atau x...terang atau gelap???aku menjadi semakin segan dengan dia, malu, ish!semua pon adelah!ntah npe jadi mcm ni? mama ckp:alah ngde2 laa kau 2, kau xde hidung ke yg nak segan sgt 2? bukan mcm tu laa maksud aku...mama neh 
pon! 


haaa...yang sebelah nilah cinta hati aku yang dulu kini dan selamanya...aku kawan je dengan dia skg, kalau ada jodoh xkemana, dengan dia laa aku segan n malu nak jumpa dah! aku pon xtau nape...paling best tiap2 hari aku tunggu phone call pd dia...tp kdg2 penantian aku tu menghampakan..tapi aku tetap akan tros menunggu~







8 comments: